Those who grow roses in their garden grow also roses in their heart.

Thursday, April 26, 2012

The List - Roses in my Garden

These are the roses that I grow in my garden. 
For those who live nearby I could offer some cuttings. 
Just choose from my list of roses and leave a message.
I'll be more than happy to see the population of roses growing.
Anything, for a flowery world!


Acestia sunt trandafirii din gradina mea. 
Celor care locuiesc in apropiere le pot oferi butasi. 
Doar alegeti din lista si lasati un mesaj.
Voi fi foarte fericita sa vad populatia de trandafiri crescand.
Orice, pentru o lume mai inflorita! :)


Gallica / Moss / Damask / Centifolia / Alba
- Leda
- Great Maiden's Blush / Cuisse de Nymphe
- Konigin von Denmark
- Felicite Parmentier
- Belle Isis
- Nuits de Young
- Omar Khayyam
- Gallica Officinalis
- Ispahan
- Kazanlik
- Quatre Saisons
- Fantin-Latour
- Centifolia
- Alba Maxima


Climbers
- Crimson Glory
- Madame Isaac Pereire
- Gloire de Dijon
- Marechal Niel
- Guinee


English Roses
- Jude the Obscure
- Lady Emma Hamilton
- Scepter d'Isle
- Summer Song


All the others - Remontants
- La France
- Viridiflora
- Rose de Rescht
- Comtesse Cecile de Chabrillant
- La Reine
- Louise Odier
- Baron Girod de l'Ain
- Comte de Chambord
- Louis XIV
- Reine des Violettes
- Hansa
- Stanwell Perpetual
- Baccara
- Chrysler Imperial


I have also some other roses, but they are still too young to have cuttings from them. Watch them grow and ask later :)
- Rhapsody in Blue
- Abraham Darby
- Caprice de Meilland
- Harlequin
- Golden Gate
- Dune
- Laguna
- Ilse Krohn Superior
- Rosarium Uetersen


There are also some unknown roses. I will ask your opinion on them, maybe we'll be able to find their names. Later. 





6 comments:

  1. Iubesc trandafirii si de aceea te rog a-mi trimite, binenteles platesc costul lui si transportul, trei butasi de trandafir. O sa le ofer toate conditiile in toamna aceasta. Iubesc Jude of Obscure, Rhapsody in Blue si Reine des Violettes. adresa mea de contact:tania.maidan@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tania, ma bucur mult ca pretuiesti trandafirii! Butasii nu costa nimic. De unde esti?

      Delete
  2. Ce fericire sa gasesc blogul tau :) Anul acesta am inceput primavara cu o noua gradina si plantarea unui trandafir Nahema, dar nicicum n-am reusit sa gasesc trandafiri Damask sau Bourbon. As vrea tare mult Ispahan, Kazanlik, Centifolia, Rose de Rescht, Louise Odier. Eventual daca poti sa-mi spui de unde i-ai achizitionat. Merci mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reverto, este o onoare pentru mine :) Iti cunosc si admir initiativa de a populariza la noi produsele naturale si un nou stil de viata.
      In ceea ce priveste butasii, anul acesta a fost crunt pentru trandafiri. Au ajuns in toamna cam amarati... :( In afara de Rose de Rescht, care e extraordinar si nu pare sa fi suferit, ceilalti au supravietuit cu greu temperaturilor oscilante si secetei. Unii de fapt nu au supravietuit, dar asta e alta poveste. Voi vedea la primavara care sunt pierderile...
      Asa ca, din pacate, ma vad nevoita sa retrag oferta anul acesta si sa o reinnoiesc pentru anul viitor. Acum nu am ce sa ofer, sunt prea pricajiti, materialul de butasire nu e de calitate.
      Furnizorul meu este dl Radoslav Petrovic din Serbia, un om si un profesionist deosebit pe care il recomand cu toata increderea. Poti cumpara linistita de la el, trandafirii sunt de calitate, altoiti, naturalizati la temperaturile noastre si poti avea certitudinea ca ce comanzi, aia primesti (am avut ceva surprize neplacute cu furnizori de la noi...). Preturile sunt foarte bune si ele.
      Iata si link:
      http://www.petrovicroses.rs/
      Te imbratisez si tinem legatura.

      Delete
    2. Ce rau imi pare de trandafiri, sper sa-si revina.
      Iti multumesc mult pentru link, am ramas uimita cate varietati de trandafiri are dl Petrovic, abia astept sa comand ... chiar daca va trebui sa-mi scurtez comanda :) pentru ca am o gradina mica.
      Iti multumesc pentru informatiile pretioase.
      Cu drag,
      Marina

      Delete
  3. In primul rand vreau sa va felicit pt superbi trandafiri si pt acest blog! Sunt o mare iubitoare de trandafiri, iar ce am vazut la dumneavoastra m-a facut sa imi doresc sa am macar jumatate din ce aveti...De aceea ,daca mai aveti butasi disponibili(pt la toamna) si puteti sa-mi oferiti,imi doresc din urmatori: Leda, Alba Maxima, Jude the Obscure, Rose de Rescht, Summer Song, Scepter d'Isle, Nuits de Young, Caprice de Meilland, Reine des Violettes, Chrysler Imperial, Felicite Parmentie, Crimson Glory, Madame Isaac Pereire, Gloire de Dijon, Marechal Niel, Guinee`, Lady Emma Hamilton, Viridiflora, La Reine, Baron Girod de l'Ain, Louis XIV, Baccara, Rhapsody in Blue, Abraham Darby, Harlequin, Golden Gate, Dune, Laguna, Ilse Krohn Superior, Rosarium Uetersen. Va multumesc! Adresa mea de contact: dana.anad13@yahoo.com

    ReplyDelete